|
Készítse elő okmányait!
Amire szüksége lesz:
érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító
igazolvány (új típusú, kártyaformájú vezetői engedély, vagy érvényes útlevél)
és lakcímkártya
érvényes adóigazolvány
gáz- vagy villanyszámla
Biztosra akar menni?
Nyomtassa ki az online hiteligénylési segédletet!
Ha úgy érzi, szüksége lehet rá, nyomtassa ki ezt az oldalt is, és használja
az online igénylés során!
Elakadt? Kérdése van?
Olvassa el a súgót, vagy hívjon minket a (06 26) 262 336-os számon!
|
|
Szükséges-e a hitelbírálat, ha már meglévő ügyfél vagyok?
Igen, mivel minden hiteligénylés új bírálatot von maga után, és a szükséges okmányok listája is csak a hitelkérelem felrögzítése után lesz végleges.
A megrendeléstől számítva mikor kapom meg a terméket?
A termék fogyasztóhoz jutása általában 1-2 nap alatt le szokott zajlani. Ennek feltétele, hogy a bank által megadott szükséges dokumentumokat Ön összegyűjtse és elpostázza az üzletnek. Az üzlet azokat leellenőrzi, és ha rendben találja, akkor kiszállítja Önnek a terméket.
A hitel szerződéscsomagot én kapom vagy a bolt?
Amennyiben hiteligénylése a bank által elfogadásra kerül az Ön által megadott adatok alapján elektronikusan előáll a szerződés, melyet a nyomtatás/mentés gombra kattintva számítógépére lementhet vagy azonnal ki is nyomtathat. Elfogadás esetén Ön minden esetben kap egy e-mailt is az igénylés során megadott címre, amelyben szereplő linkre kattintva Ön szintén mentheti/nyomtathatja szerződését
A hitel szerződéscsomagot a banknak vagy a boltnak küldjem?
A szerződéses csomagot mindig az üzlet számára kell visszaküldeni.
Ha technikai hiba lép fel, kinek kell jelezni? Üzletnek vagy a banknak?
Technikai hiba esetén, kérjük, az üzlettel vegye fel a kapcsolatot.
|
|